RELACJE UCZNIÓW Z WYCIECZKI DO MOTYCZA I LUBLINA

W piątek o godzinie 6 rano wyjechaliśmy na wycieczkę do Motycza Leśnego koło Lublina. Podczas podróży było bardzo miło i wesoło. Pani wychowawczyni opowiadała nam legendę o ,,Czarciej Łapie'' i o Lublinie. Na miejscu w Motyczu czekały nas ciekawe grupowe zabawy i wiele innych atrakcji. Później całą grupą poszliśmy na pyszny obiad. Była zupa kalafiorowa oraz pierogi ruskie. Po obiedzie część dzieci grała w piłkę, siatkówkę i zbiegała z górki przy boisku, druga część biegała po labiryncie. Oglądaliśmy milutkie alpaki.

Następnie pojechaliśmy do Lublina. Lublin to bardzo stare miasto. Prawa miejskie nadano mu w 1295r. Chodziliśmy po starych uliczkach, oglądaliśmy kamieniczki, ruiny fary ( świątyni). Zobaczyliśmy też Bramę Grodzką i Krakowską. Odwiedziliśmy Klasztor Dominikanów, Bazylikę św. Stanisława wybudowaną w 1342r., Archikatedrę i Plac Litewski.

Bardzo zmęczeni poszliśmy do MacDonald's. Pogoda była piękna i słoneczna. Zrobiliśmy dużo zdjęć grupowych oraz kupiliśmy pamiątki. Zrobiło się późno. Zadowoleni wracaliśmy do domu. Wycieczka była udana.

Hanna Maruszak, kl. IV b

11 października 2019r nasza klasa IVb wraz z klasą IVa oraz kilkoma uczniami z klasy Vb wybrała się na wycieczkę do Motycza koło Lublina. Wyjechaliśmy o godzinie 6 rano, a dojechaliśmy do Motycza o 8.00. Tam odbyły się warsztaty integracyjne. Polegało to na tym, że braliśmy udział w różnych grach i konkursach. Byliśmy podzieleni na drużyny. W tym miejscu zjedliśmy obiad a potem pojechaliśmy do Lublina na starówkę. Tam zwiedziliśmy kościoły i całą starówkę. Zrobiliśmy dużo zdjęć.Byliśmy także w MacDonald's. Każdy z nas kupił sobie jakąś pamiątkę. Ja kupiłam sobie kubki i magnez z Lublinem. Po trzech godzinach zwiedzania czas było wracać do domu. Tę wycieczkę uważam za bardzo udaną. Dziś piję w tym kubku gorącą herbatę i wspominam moją wycieczkę.

Dorota Barabach, kl. IV b

Pojechaliśmy na szkolną wycieczkę do Motycza i Lublina. Najpierw byliśmy na warsztatach integracyjnych w Motyczu. Rozwiązywaliśmy tam różne zagadki i uczyliśmy się współpracować razem w grupie. Następnie pojechaliśmy do Lublina i zwiedzaliśmy tam lubelską starówkę. Zobaczyliśmy Trybunał Koronny oraz Plac Litewski a także różne kościoły, kamienice. W kościele Dominikanów zobaczyliśmy relikwie Krzyża Świętego. Poznaliśmy legendę o Czarciej Łapie. Późnym wieczorem wróciliśmy do domu.

Kamil Piela, kl. IV b

W dniu 11 października 2019r pojechaliśmy na wycieczkę jednodniową do Motycza i do Lublina. W wycieczce uczestniczyły klasy IVa, IV b oraz V b z Zespołu Szkół w Krasnobrodzie. Naszymi opiekunami byli: pani Marzena Kałuża, pani Alicja Pomaniec i pan Wojciech Lewndowski. Wyjechaliśmy o godz.6 rano. W czasie pobytu w Centrum Dobrego Wychowania w Motyczu odbyły się zajęcia integracyjne.

Po pobycie w Motyczu pojechaliśmy do Lublina. W czasie pobytu w Lublinie zwiedziliśmy: Starówkę Lubelską, Plac Litewski. Zobaczyliśmy Trybunał Koronny, kościoły i kamienice, a także relikwie Krzyża Świętego. Do domu wróciliśmy o godz. 20.30. Chciałabym jeszcze raz wrócić do Lublina aby się więcej o nim dowiedzieć.

Jagoda Skiba, kl. IV b

RELACJA Z WYCIECZKI W JĘZYKU ANGIELSKIM

On 11th of October 2019 clasess IV b, IVa and Vb went on a trip to Motycz near Lublin. We left at 6 a.m. and arrived in Motycz at 8 a.m. Integration workshop took place there. We had different games and competitions. We played in teams. We ate dinner there and went to Lublin, to the Old Town. There we visited churches. We took a lot of pictures, we went to MacDonald's and we bought souvenirs. I bought a mug and a fridge magnet with Lublin. After three hours of sightseeing it was time to come back home. I think the trip was great. Now I'm drinking hot tea in my new mug from Lublin and looking back at the trip..